Oled siin: Avaleht » IT teenused » Arvutihooldus
Neljapäev, 24 Aug 2017

Arvutihooldus

Saada link Prindi PDF

 


Kiire reageerimine

› hooldusleping garanteerib kiire reageerimise erakorraliste rikete puhul

Telefonitugi
› telefonitugi on Teie käsutuses tööpäeviti 9.00 - 17.00
› erakorraliste rikete või eksklusiivsete lepingute puhul ka muudel aegadel

Regulaarsed hooldustööd
› tehnik kontrollib hoolduse käigus tööjaama funktsionaalsust, programmiuuendusi, nuhkvara jne
› tehnik suhtleb kliendiga, et selgitada välja kliendi vajadused ja pakub lahendused
› teostab vajalikud lisatööd, näiteks uute seadmete paigaldus, kasutajaprofiilide loomine jne

Erakorraliste rikete kõrvaldamine
› riist- või tarkvara rikke kõrvaldamine
› kliendi juures või kaugabi teel

Kasutaja- ja tööjaama profiili haldus
› hoiame turvaliselt vajalikke spetsifikatsioone, seadistusi, kasutajanimesid ja paroole

Audit

› auditeerime tööjaamade riist- ja tarkvara
› kogume andmed, analüüsime ja koostame aruande
› aruande vaatame läbi koos kliendiga ning kooskõlastame vajalikud uuendused
› püsikliendile on audit kord aastas tasuta

Detailne tööde raporteerimine
› iga töö kohta jääb meie infosüsteemi elektrooniline töökäsk koos töö täpse kirjeldusega
› arveldusega edastame ka vastavad töökäsud

Uute seadmete müük ja paigaldus
› riist- ja tarkvara müük
› transport, paigaldus ja seadistamine