Office 365

Office365 on Microsofti tarkvara ja teenuse komplekt kontorisse. Sisaldab teile juba tuntud Office programme ja mailiserveri teenust, mida olete harjunud igapäevaselt kasutama, aga väga paljude lisavõimalustega, mis aitavad Teil oma tööd efektiivsemalt teha.

Office 365 töötab pilvepõhiselt, mis tähendab, et pääsete oma rakendustele ja failidele ligi kõikjalt, nii PC kui MAC arvutitest, nutiseadmetest. Internetiühenduse olemasolu korral, on kõik info alati sünkroonis, igas seadmes. Lisaks uuendab teenus end ise, mis tähendab, et kõik rakendused mida kasutate on alati värskendatud.

Tuttavad Office'i kontoritarkvarad

(Word, Excel, PowerPoint), alati värsked ja kõikjalt ligipääsetavad.

Privaatne suhtlusvõrk - MS Teams

Ettevõtte privaatne suhtlusvõrk aitab jagada infot ja ideid kiirelt.

Äriklassi e-post

50GB suurusega postkastid ning jagatavad kontaktid, kalendrid ja tööülesanded.

Veebikoosolekud

Kuni 250 osalejaga HD kvaliteedis veebikoosolekud ja kohtumised.

Veebipõhine failide salvestamine ja jagamine

1 TB failide salvestusruumi ja lisaks ühiskasutusruum.

SLA 99.9%

Meelerahu pakub teadmine, et teenused on saadaval 99,9% töövõimeajaga, rahaliselt tagatud teenusetaseme lepinguga (SLA).

 

 

Miks kasutada Office 365-te? 

  • Kui soovid vähendada oma ettevõtte või organisatsiooni kulusid
  • Kui aeg on sinu jaoks oluline ressurss ja sa soovid seda säästa
  • Kui sa tahad, et failide jagamine oleks lihtsam
  • Kui sulle on oluline, et sinu andmed oleksid kaitstud
  • Kui sa kasutad iganenud e-posti teenust ja sinu postkasti maht saab pidevalt täis
  • Kui sul on vaja oma märkmeid lihtsasti jagada
  • Kui sa soovid ligi pääseda oma e-mailidele, töö failidele ja märkmetele ka mobiiliseadmetest, sõltumata kellaajast ja asukohast
  • Kui sul on vaja töötada kodukontorist
  • Kui Teie ettevõttes ei ole kasutusel kaasaegset kontoritöö tarkvara
  • Sa tahad viia oma ettevõttes meeskonnatöö uuele tasemele

 


Hinnad algavad 4,20€ tööjaama kohta

 

Office 365 Business Essentials

4.20€ kasutaja kohta kuus

Office 365 Business

8.80€ kasutaja kohta kuus

Office 365 Business Premium

10.50€ kasutaja kohta kuus

Sobib ettevõtetele, kes vajavad äriklassi meiliteenust ja muid meeskonnatöö vahendeid. 

Sobib ettevõtetele, kus on vaja Office’i rakendusi ning failide pilvsalvestusruumi ja ühiskasutusvõimalusi.

Sobib ettevõtetele, kus on vaja äriklassi meiliteenust, Office’i rakendusi ja muid äriteenuseid.

  • Äriklassi meilimajutusteenus 50 GB postkastiga
  • Äriklassi meiliteenus pole komplektis.
  • Äriklassi meilimajutusteenus 50 GB postkastiga
  • Kohandatud meilidomeeni aadressid (nimi@​teieettevõte.com)
  • (Ei sisalda äriklassi meiliteenust)
  • Kohandatud meilidomeeni aadressid (nimi@​teieettevõte.com)
  • Wordi, Exceli ja PowerPointi veebiversioonid (ei sisalda rakenduste töölauaversioone)
  • Office 2016 rakenduste töölauaversioonid: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, lisaks Access ja Publisher ainult PC-arvutite jaoks
  • Office 2016 rakenduste töölauaversioonid: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, lisaks Access ja Publisher ainult PC-arvutite jaoks
  • 1 TB OneDrive’i salvestusruumi
  • Wordi, Exceli ja PowerPointi veebiversioonid
  • Wordi, Exceli ja PowerPointi veebiversioonid
  • SharePointi abil saate ettevõtteüleses sisevõrgus töökaaslastega infot vahetada ja suhelda ning luua meeskondade jaoks meeskonnatöö saitide kaudu juurdepääsu sisule, teadmistele ja protsessidele.
  • Üks litsents hõlmab viit PC- või Mac-arvutit, viit telefoni ja viit tahvelarvutit kasutaja kohta

 

  • Üks litsents hõlmab viit PC- või Mac-arvutit, viit telefoni ja viit tahvelarvutit kasutaja kohta 

 

  • Skype’i ärirakenduse abil saate korraldada piiramatult kuni 250 osalejaga HD-kvaliteediga videokonverentse
  • 1 TB OneDrive’i salvestusruumi
  • 1 TB OneDrive’i salvestusruumi
  • Kohtspikker Skype’i ärirakenduse ühilduvuse teabega

 

  • Kohtspikker operatsioonisüsteemi nõuete teabega
  • SharePointi abil saate ettevõtteüleses sisevõrgus töökaaslastega infot vahetada ja suhelda ning luua meeskondade jaoks meeskonnatöö saitide kaudu juurdepääsu sisule, teadmistele ja protsessidele.
  • Vestluspõhine tööruum, mis võimaldab meeskondadel luua ühenduse Microsoft Teamsiga
  • Kasutajate maksimumarv: 300
  • Skype’i ärirakenduse abil saate korraldada piiramatult kuni 250 osalejaga HD-kvaliteediga videokonverentse
  • Microsoft Planneri abil saate hallata tööülesandeid ja meeskonnatööd.
  • Litsentsitud äriliseks kasutuseks
  • Kohtspikker Skype’i ärirakenduse ühilduvuse teabega
  • Yammeri abil saate teha osakondade ja asukohtade vahel koostööd
Sisaldab teenuseid

  • Vestluspõhine tööruum, mis võimaldab meeskondadel luua ühenduse Microsoft Teamsiga
  • Kasutajate maksimumarv: 300
Sisaldab järgmisi Office'i rakendusi

 

  • Microsoft Bookings võimaldab klientidel veebi kaudu kohtumisi kavandada
  • Litsentsitud äriliseks kasutuseks
 
  • Microsoft Planneri abil saate hallata tööülesandeid ja meeskonnatööd.

Sisaldab teenuseid

 

 
  • Kasutajate maksimumarv: 300

 

Sisaldab järgmisi Office'i rakendusi

Sisaldab Office'i rakenduste veebiversioone

 
  • Litsentsitud äriliseks kasutuseks

 

    Sisaldab teenuseid

    Sisaldab järgmisi Office'i rakendusi

Küsi lisa

 

  • Suuremate koguste korral(alates 50 litsentsi) saame pakkuda erihindasid
  • Alates 300 kasutajat, küsi pakkumist Enterprise pakettidele

 

Kuidas omaltpoolt aidata saame?

Office 365 võimalused on väga laialdased ja erinevad sõltuvalt ettevõtte vajadustest, ent kõiki võimalusi ei pea korraga kasutusele võtma. Soovitame alustada sobivate litsentside valimisest ja e-posti ning failide pilve kolimisest, muud võimalused saab kasutusele võtta omas tempos, sulle sobival ajal.

 

 Aitame Teil saada ülevaate kõikidest tänastest Office 365 võimalustest ning koos sellega luua selge nägemus, kuidas esialgu ja tulevikus on plaanis neid kasutada. Soovi korral koostame täpse juurutuskava ning aitame nii tehnilise kui kasutuspoole pealt, vajadusel individuaalselt.
Parema ülevaate saamiseks Office 365 võimalustest, tule tasuta konsultatsioonile.


Sammud mida soovitame teha, et saaksid sobivat Office 365 kasutama hakata. 

Konsultatsioon 1-2 tunnine esmane konsultatsioon, eesmärk on aru saada, kas ja kuidas saame Teile kasulikud olla. See ei kohusta Teid millekski ja on tasuta.
Mini audit võimaliku koostöö korral ning mini auditi vajaduse korral selgitame välja teie ettevõtte taristu tänase olukorra ning vaatame üle kuidas toetab IT põhiprotsesse täna. Lisaks tänastele seadmetele ja seadetele soovime aru saada teie ettevõtte ja igapäevatöö sisulistest tegevustest, et oskaksime kaasa mõelda ja parimaid lahendusi pakkuda. Nii teame täpselt millist lahendust välja pakkuda.
Tarkvara ja litsentside seadistamine selgitame välja täpse arvu vajalikke litsentse ning vajalikud litsentsitüübid, seejärel aktiveerime ning lisame litsentsid Teie eest ning paigaldame vajaliku tarkvara või juhendame selle paigaldamisel.
Kasutajakontode ja ressursside loomine kasutajakontod luuakse sobivusel vastavalt töös olevale struktuurile, samuti ressursid (näiteks ühispostkastid, e-posti- ja turvagrupid, ...). Vajadusel loome kasutajakontode ning ressursside struktuuri uuesti vastavalt ettevõtte muutunud vajadustele- seda koostöös ettevõtte (IT) juhiga.
Juurutamine alustades sinu ettevõtte tööjuhendite täiendamisega kuni personali koolitusteni - aitame sinu ettevõttes  pilveteenuste kasutusele võtu teha nii sujuvaks kui võimalik. Paneme paika konkreetsed tegevused, oleme toeks ja vastame küsimustele, sulle parimal viisil.

 

 

Konsultatsioon ja mini audit ei kohusta Teid millekski ning on Teile tasuta.